IEEFA: l'aumentu di i prezzi di LNG prubabilmente aumentà u subsidiu di fertilizzanti di l'India di 14 miliardi $

Publicatu da Nicholas Woodroof, Editore
World Fertilizer, marti, 15 March 2022 09:00

A forte dipendenza da l'India à u gas naturale liquificatu (LNG) impurtatu cum'è materia prima di fertilizzanti espone u bilanciu di a nazione à l'aumentu di u prezzu di u gasu glubale, aumentendu a fattura di sussidimentu di u fertilizzante di u guvernu, secondu un novu rapportu di l'Istitutu per l'Ecunumia di l'Energia è l'Analisi Finanziaria (IEEFA). ).
Alluntanendu da l'impurtazioni costose di GNL per a produzzione di fertilizzanti è utilizendu suminazioni domestiche invece, l'India puderia riduce a so vulnerabilità à i prezzi di gasu glubale elevati è volatili è facilità a carica di sussidiamentu, dice u rapportu.

I punti chjave da u rapportu sò:

A guerra Russia-Ucraina hà aggravatu i prezzi di gasu glubale digià elevatu. Questu significa chì u sussidiu per i fertilizzanti presuntatu di Rs1 trilion (US $ 14 billion) hè prubabile di aumentà.
L'India pò ancu aspittà un sussidiu assai più altu per via di una rallentazione di l'approvvigionamentu di fertilizzanti da a Russia chì portarà à l'aumentu di i prezzi di i fertilizzanti in u mondu.
L'usu di LNG impurtatu in a produzzione di fertilizzanti hè in crescita. A dependenza di LNG espone l'India à i prezzi di gasu elevati è volatili, è una fattura di sussidiamentu di fertilizzanti più altu.
À u più longu tempu, u sviluppu di l'ammonia verde serà criticu per isolà l'India da l'impurtazioni caru di GNL è una alta carica di sussidi. Cum'è una misura interim, u guvernu puderia attribuisce u fornimentu limitatu di gas domesticu à a fabricazione di fertilizzanti invece di à a reta di distribuzione di gas di a cità.
U gasu naturale hè u principale input (70%) per a produzzione di urea, è ancu quandu i prezzi di u gasu glubale anu aumentatu di 200% da 8,21 $ US / milione Btu in ghjennaghju 2021 à 24,71 $ US / milione Btu in ghjennaghju 2022, l'urea hà cuntinuatu à esse furnita à l'agricultura. settore à un prezzu statutu uniformu notificatu, chì hà purtatu à una subvenzione aumentata.

"L'allocazione di u bilanciu per u sussidiu di fertilizzanti hè di circa 14 miliardi di $ US o 1,05 trilioni di rupie", dice l'autore di u rapportu Purva Jain, analista IEEFA è cuntributore invitatu, "facendu u terzu annu consecutivu chì u sussidiu per i fertilizzanti hà superatu Rs1 trilione.

"Cù i prezzi di u gasu glubale dighjà elevati aggravati da l'invasione russa di l'Ucraina, u guvernu duverà probabilmente rivisà u sussidu di fertilizzanti assai più altu à u mumentu di l'annu, cum'è hà fattu in FY2021/22".

Sta situazione hè aggravata da a dependenza di l'India da a Russia per i fertilizzanti fosfatichi è potassichi (P&K), cum'è NPK è muriate di potassa (MOP), dice Jain.

"A Russia hè un grande pruduttore è esportatore di fertilizzanti è e disrupzioni di furnimentu per via di a guerra aumentanu i prezzi di i fertilizzanti in u mondu. Questu aumenterà ancu u sussidiamentu per l'India ".

Per risponde à i costi di input più elevati per i fertilizzanti fabbricati in u paese è l'impurtazioni di fertilizzanti più caru, u guvernu hà quasi radduppiatu a so stima di bilanciu 2021/22 per a suvvenzione à Rs1.4 trilioni (US $ 19 miliardi).

I prezzi di u gasu domesticu è u GNL impurtatu sò riuniti per furnisce u gasu à i pruduttori di urea à un prezzu uniforme.

Cù forniture domestiche chì sò deviate à a reta di distribuzione di gas (CGD) di u guvernu, l'usu di LNG impurtatu caru in a produzzione di fertilizzanti hè aumentatu rapidamente. In FY2020/21, l'usu di GNL rigasificatu era altu finu à u 63% di u cunsumu tutale di gasu in u settore di i fertilizzanti, secondu u rapportu.

"Questu risultatu in un pesu di sussidiamentu massivu chì cuntinuerà à aumentà cum'è l'usu di LNG impurtatu in a produzzione di fertilizzanti aumenta", dice Jain.

"I prezzi di GNL sò stati estremamente volatili dapoi l'iniziu di a pandemia, cù i prezzi spot chì righjunghjenu un altu di US $ 56 / MMBtu l'annu passatu. I prezzi spot di LNG sò previsti per esse sopra à 50 $ US / MMBtu finu à settembre 2022 è 40 $ US / MMBtu finu à a fine di l'annu.

"Questu serà preghjudiziu per l'India postu chì u guvernu duverà sussidià assai l'aumentu massivu di i costi di produzzione di urea".

Cum'è una misura interim, u rapportu suggerisce l'attribuzione di u limitatu suministru domesticu di gasu à a fabricazione di fertilizzanti invece di à a reta CGD. Questu averebbe ancu aiutà u guvernu à scuntrà u scopu di 60 MT di urea da fonti indigene.

A più longu andà, u sviluppu à scala di l'idrogenu verde, chì usa energia rinnuvevule per fà ammonia verde per pruduce urea è altri fertilizzanti, serà criticu per a decarbonizazione di l'agricultura è l'insulazione di l'India da l'impurtazioni caru di GNL è un altu pesu di sussidi.

"Questa hè una opportunità per attivà alternative più pulite di carburanti non fossili", dice Jain.

"U risparmiu in sussidi cum'è u risultatu di riduzzione di l'usu di GNL impurtatu puderia esse direttu versu u sviluppu di l'ammonia verde. È l'investimentu per l'espansione pianificata di l'infrastruttura CGD pò esse deviatu à implementà alternative energetiche rinnuvevuli per a cucina è a mobilità.


Tempu di post: Jul-20-2022