Strisce di balsa di bona qualità da l'Equadoru
Ochroma Pyramidale, comunmente cunnisciutu cum'è l'arbulu di balsa, hè un grande arburu à crescita rapida nativu di l'America. Hè l'unicu membru di u genus Ochroma. U nome balsa vene da a parolla spagnola per "raft".
Ochroma pyramidale, angiosperma caduca, pò creci finu à 30 m di altezza, è hè classificatu cum'è un legnu duru malgradu chì u lignu stessu hè assai morbidu; hè u legnu duru cummerciale più morbidu è hè largamente utilizatu perchè hè pesu ligeru.
Le strisce di balsa ponu esse incollate in blocchi di balsa aduprati in pale di turbine eoliche cum'è materiali strutturali core.
U legnu di Balsa hè spessu usatu com'è materiale di core in i composti; per esempiu, e pale di parechji turbine di ventu sò in parte di balsa. A balsa di granu finale hè un materiale di core attraente per e pale di u ventu perchè hè comparativamente pocu prezzu è abbastanza densu per offre una forza più grande di l'espuma, un trattu particularmente utile in a seccione radicali cilindrica assai stressata di a pala. I pezzi di legnu di balsa sò tagliati à dimensioni specificate, marcati o kerfed (longu è longu è larghezza, cum'è mostratu, per curve cumposti) è poi etichettati è assemblati da i fornitori core in kit.
Solu 40% di u voluminu di un pezzu di balsa hè una sustanza solida. U mutivu perchè pò stà altu è forte in a jungla hè chì hè veramente pienu d'acqua, cum'è un pneumaticu pienu d'aria. Quandu a balsa hè trasfurmata, u legnu hè pusatu in un fornu è si mantene quì per duie simane per sguassà tutte l'acqua in eccesso. E pale di turbine eoliche sò fatte di legnu di balsa chì hè incruciatu trà dui pezzi di fibra di vetru. Per a pruduzzione cummerciale, u legnu hè seccu in u fornu per circa duie simane, lascendu e cellule cavute è viote. U grande rapportu voluminu à a superficia di e cellule viote di pareti sottili risultanti dà à u legnu seccu un grande rapportu forza à pesu perchè e cellule sò soprattuttu aria.